zaterdag 12 september 2015

Multifunctionele draagtas

Dit is zo'n multifuncitoneel tasje dat ik constant gebruik! 

Mijn allereerste versie van deze tas wordt nog dagelijks gebruikt om mijn boterhammekes mee naar 't werk te nemen :-)

M'n lieve collega is intussen al een week geleden verjaard, maar ze heeft dit nog tegoed van mij, dus hopelijk maandag op 't werk is ze er blij mee!


Ik heb het ook al gebruikt voor kleine boodschapkes van de winkel mee te brengen...


Voor m'n schoonzus had ik deze al eens gemaakt, en die gebruikt die ook voor haar werk :-)


Een zalig tasje om te maken, duurt niet lang, is niet moeilijk en je kan het voor zoveel dingen gebruiken! Bv als verpakking voor een cadeautje in te steken... 
misschien wel een idee voor met de Feestdagen :-)
(daarstraks naar Paradisio geweest voor babyspulletjes, en ze waren daar al de kerstartikelen aan het uitstallen!!! Zot he, we zijn midden september!!!)



Stof : zigzag katoen gekocht op een facebook-groepje / paspel van Veritas
Patroon : is volledig gratis en is van Elisanna

1 opmerking: