maandag 21 maart 2016

Gratis patronen blijven toppers!

Mats blijft maar elke bavet volledig nat-zeveren...

Ook nog steeds geen tandjes in zicht 
(gelukkig maar, mama geeft nog borstvoeding lol)

Dus bij z'n legging maar ineens een bijpassend zeversjaaltje gemaakt, met aan de achterkant witte badstof, en dat houdt toch al veel zever tegen :-)


Stofje komt van Modecoupon en heb ik al tijdje liggen en was meteen verliefd op de muntkleur 
(wat een verrassing!)
Dat het nu maar wat warmer wordt, want ik kreeg een instant sunny feeling bij dit setje :-)


Voor de legging heb ik deze keer nog eens gekozen voor het gratis patroon van Emma en Mona.
Blijft ook een toppertje en nu eens met een rekker in de taille gewerkt.


Het zeversjaaltje sluit met een kamsnap en is ook een gratis patroon dat ik hier reeds gebruikte, maar deze keer heb ik ze wat ingekort. In een babynekje kan je beter met niet te veel aan overschot stof zitten he :-) en nu zit het perfect!

Dus er zullen er nog volgen :-)



Stof : boot-tricot van Modecoupon (in meerdere kleuren verkrijgbaar) / witte badstof is een handdoek van Zeeman
Patroon : babylegging van Emma en Mona (maat 68)  /  zeversjaaltje van iThinkSew (ingekort)

3 opmerkingen:

  1. Zooo mooi! Ik vind nergens leggins, dus misschien toch ook eens zelf maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig hé, en als je ze dan nog eens bijpassend kan maken... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo tof dat ze mooi bij mekaar passen, helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen