zondag 16 augustus 2015

Strandtas voor de schoonzus!

De schoonzus (pit van Tibo) is vandaag 35 jaar geworden!

Dat verdient dan toch wel een cadeautje en deze strandtas had ik haar eigenlijk al vorige zomer beloofd om te maken, nadat ze deze van mij zag die ik eerst had gemaakt... 
Maar dat is er dus niet van gekomen (shame on me)


Ik stuurde haar 1 tip en vroeg een kleur te kiezen : rood of groen?
Ze wist niet goed waarover het ging en ze koos groen.
Ik heb dit zeilstof dus ook met rode appeltjes, die zal dan voor iemand anders zijn :-)


3x doorgestikt bovenaan voor extra stevigheid.


Leeg afgeven is ook zo zielig, dus enkele strandspulletjes die ze volgende week aan zee kan gebruiken.





Stof : tafelzeil van de markt
Patroon strandtas : gratis en die vind je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten