woensdag 19 augustus 2015

Baby pants

Tibo had een sleepover bij tant' Elke en dus had ik weer eventjes tijd om op zoek te gaan 
naar andere babypatronen.

Zo kwam ik uit op een soort van harembroekje van Ottobre.
Daar wordt dat "Streaky legs" genoemd, maar volgens mij is het simpelweg een harembroekje :-)


Deze keer eens met elastiek in de taille gewerkt, maar dat is natuurlijk maar op goede hoop, want te los/te spannend is nooit goed bij kindjes en al zeker niet bij baby's... Dus op hoop van zegen :-)

Ik heb trouwens een maatje 68 deze keer gemaakt, simpelweg omdat ik onlangs een effe grijs body'ke bij de H&M had gekocht, in dus een maatje 68, en dus wordt dit nu gebombardeerd als setje!



Bovenaan eens niet met tweelingnaald afgewerkt, maar een andere zigzag-steek, ik hou wel van dit speelse effect eigenlijk :-)


Stofje komt van bij Modecoupon (mijn favoriete bakstenen stoffenwinkel!) en is van de nieuwe wintercollectie. Om een of andere reden heb ik het wel voor vosjes, zoals je reeds hier en hier kon zien. Op instagram kon je ook al zien dat ik in m'n verlof in Nederland in de Hema ook reeds een vosjes-shirt had gekocht voor prutske :-)



Stof : vosjestircot + boordstof van Modecoupon
Patroon : Ottobre 1/2015 (streaky legs) in maatje 68

Geen opmerkingen:

Een reactie posten