zondag 30 augustus 2015

Clutchen met véél betekenis

Beebje zal 2 meters krijgen, althans als ze beiden ja zeggen, want we moeten het hen nog vragen :-)
We hebben wel iets voor meters, want Tibo heeft er ook 2!

Voor beiden heb ik zo een kraslotje voorzien en om dit toch mooi te verpakken, maakte ik nog eens de clutch Juliette I uit de tassenbijbel "Mijn tas".

Ik heb deze al eens meer (hier en hier) gemaakt en het blijft een zaalig model om te maken en ik hoop dat ze er nadien ook nog iets mee zijn.


 Ik kan/ga hier nog geen namen noemen, want ze moeten nog gevraagd worden
(je weet maar nooit wie er meeleest lol)


Dit stofje is van Camelot (nightfall) (zowel binnen -als buitenstof) 
en dat ligt al een tijdje in mijn stoffenkast en heb deze toen gekocht bij Stoffieke.



Dit stofje herkennen jullie misschien ook wel en is van Petit Pan 
(eindelijk durf ik de schaar erin te zetten)
Deze heb ik héél lang geleden gekocht bij Bambiblauw en is een zalig stofje om mee te werken


Waarschijnlijk een van de laatste echte zomerdagen, dus veel fotootjes in het zonneke getrokken en ik kon niet kiezen, dus zet ik ze hier maar allemaal onder :-)







Hopelijk zeggen de 2 meters in spe JA!


Stof : Camelot fabrics van bij Stoffieke/ Petit Pan-stofje van bij Bambiblauw
Patroon : Juliette I uit het boek "Mijn tas" met een aangepaste "schelp" aan de voorzijde

1 opmerking: