zaterdag 15 augustus 2015

Instuif cadeau

M'n schoonzus woont in Luxemburg, maar omdat ze met haar gezin toch nog veel over en weer naar België komt, hebben ze onlangs een appartement hier gekocht en straks zijn we uitgenodigd op een "traditionele instuif" van hun nieuwe stekje!

Je kan dan niet met lege handen afkomen he!
Bloemen of planten heeft geen zin, want ze wonen in Luxemburg, dus veel overlevingskansen hebben die al niet...

Dus heb ik voor kussens in de zetel gekozen!


Het enige dat ik weet is dat ze groene gordijnen heeft gehangen, dus qua kleurenpallet wist ik niet zoveel. Hopelijk valt de combinatie van zwart/wit/donkergroen in de smaak :-)


Het groene stofje is van Veritas en is heel zacht en de zwart met witte bollen herken je waarschijnlijk wel, die komt van Ikea. Beetje stugger dan gewone katoen, maar toch nog zacht genoeg voor een kussentje in de zetel :-)


Voor standaardformaat van 45cm x 45cm ga ik mijn binnenkussens tegenwoordig in de Action kopen. Kost niet veel en het zijn mooie dikke vullingen.



Stof : Veritas (wel al tijdje geleden gekocht, weet niet of ze deze nog in collectie hebben) en Ikea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten