woensdag 30 december 2015

Party Outfit #1

Met 2 zoontjes begint m'n naaibrein al over matchting outfits te denken :-)

DUS voor de Feestdagen ging ik matching feestoutfits maken voor hen!

Deze eerste is ruim op tijd gemaakt, omdat we daar onze kerstkaartjes mee gemaakt hebben.


 Eigenlijk had ik deze hier al geblogd. Maar zo met de bijpassende accessoires oogt het meteen heel anders en zo schattig bij elkaar vind ik :-)


Dat berenstofje van Andrea Lauren blijf ik toch een heel mooi sweaterstofje vinden!


Btw, die kerstfoto's hebben we letterlijk op 5 minuten getrokken! 
Thank god voor spiegelreflexcamera's en snelle sluitertijd :-)



1 opmerking:

  1. Ik lees in omgekeerde volgorde, maar sta iet minder versteld: drie outfits! Hier herbruiken we ze gewoon, 't is toch altijd met ander volk ;-). Sjieke dinges!

    BeantwoordenVerwijderen