maandag 28 december 2015

Babycadeau

Welkom Briek!

Onze vorige buurvrouw is vorige maand bevallen van een flinke zoon!

Vanmiddag op babybezoek en ik wou toch iets zelfgemaakt afgeven.


Ik denk dat ze wel fan is van Froy & Dind en gelukkig had ik nog wat stof hiervan liggen.
(er is misschien nog net genoeg over om ook voor Mats nog iets te maken)


De babylegging van Emma en Mona dat ik hier en hier al eens eerder gemaakt heb, blijft een topper!
Snel en makkelijk in elkaar te steken EN nog eens gratis patroon bovenop!


Via facebook zo van die flexfolie-labeltjes besteld en dan friemelt dat zo niet bij baby's en kinderen!

Binnenkort hoop ik deze zelf te maken, want JAWEL
van m'n ventje een Silhouette Cameo gekregen :-)
ME VERY HAPPY!!!!

Alleen ontbreekt me nu even de tijd om mij ermee bezig te houden, dus voorlopig nog in de doos, maar hopelijk niet al te lang meer! Het kriebelt om daar mee te experimenteren :-)



Nog 2 effen gekleurde T-shirts van de Hema erbij en ze kan het als een setje dragen.



Dit is de eerste keer dat ik als babycadeau zelfgemaakte kledij geef, dus hopelijk is de mama blij!



Stof : Olifantentricot van Froy & Dind van ModeCoupon (ik denk nu nog beschikbaar aan soldenrpijsje!)
Patroon : babylegging van Emma en Mona

3 opmerkingen:

  1. Mooi setje! :) En die maatlabels zijn zo handig! Hier voorlopig nog geen Cameo Silhouette. Benieuwd naar jouw ervaringen ermee. Alvast veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ola, daar zou ik in ieder geval héél blij mee zijn. En die cameo, daar krijg je geen spijt van! Eens je het programma een beetje kent, pure pret!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk cadeau! Ik ben benieuwd naar je Cameo ervaringen, ik wil er ook al lang 1 maar blijf maar twijfelen :)

    BeantwoordenVerwijderen