woensdag 30 december 2015

Matching Party Outfit #2

Na die eerste outfit (voor op Kerstavond) wilde ik nog een 2de maken, maar ik had niet veel tijd, want op 2de Kerstdag werden we verwacht bij m'n schoonfamilie!

Ik had nog wat over van het andere berenstofje die ik hier gebruikte als leather sweater voor Tibo.


Voor Mats wou ik nu ook eens een bovenstuk maken, en daar heb ik het 
gratis patroon van Kiind Jumpsuit voor gebruikt. 
Simpelweg halverwege geknipt zodat je een shirtje met enveloppenhals krijgt. 
Onderaan afgewerkt met boordstof dat het mooi naar beneden blijft, want bij baby's kruipt alles zo gemakkelijk naar boven... 


Dit patroon had ik nu al paar keren gebruikt en was dus makkelijk voorhanden!
Ottobre zal er ook wel hebben, maar dan moest ik weer patroon overtekenen 
(en dat doe ik echt niet graag!)


Het zwarte fluwelen pofbroekje gevonden bij Zeeman voor nog geen €3, daarvoor ging ik het zelf niet maken! Dus weeral makkelijk :-)


Nog snel wat aan-foto's vlak voor we gingen vertrekken, want jawel, deze outfit was slechts 2 uren voor vertrek af! Waarom geef ik mezelf toch altijd zoveel stress??? 
Misschien omdat ik stiekem wel fier ben op m'n boys met mama's creaties!



Ik ben fan van Andrea Lauren-stofjes, valt het op?


En de naaistress duurt nog even voort... Volop bezig met laatste matching outfit voor oudjaarsavond!!! Yep, nog 1 dagje te gaan EN het feest is bij ons thuis te doen!
 HEEELLPPP!!!



Stof : Berensweater van Andrea Lauren van bij Liesellove (is jammer genoeg gestopt!)
          Boordstof en effen sweaterstof van ModeCoupon
Patroon : Leather Sweater van La Maison Victor herfst 2014 (editie 4)
                  Bovenstuk van Kiind jumpsuit gebruikt

6 opmerkingen:

  1. Hola, ik heb er hier nog gemist! Prachtig zeg! Van deze stof kreeg ik er voor de oudste eentje kado, ook altijd leuk! Top duo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft een top patroon van Kiind!
    Ik ben ook weer met een jumpsuitje bezig, voor ons kleine neefje, mijn jongens passen er al niet meer in. Jij zet de boordjes er in één keer dubbel aan zie ik, maak je ze dan wat smaller? Doe je dat ook bij de beentjes, als je het hele pakje maakt?

    Tot nu toe, heb ik ze er altijd enkel aan gezet en dan met een omslag, door gestikt met een tweelingnaald, ook netjes, maar met de locker in één keer, gaat lekker snel.

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn eerste jumpsuit deed ik die boordjes zoals jij het doet, maar duurde idd wat langer ;-) Vandaar nu alles met overlock en dan zit dat snel in elkaar! De boordjes zijn niet smaller genomen.

      Verwijderen
  3. Hallo wat gaaf!! Ik ben een beginnende naaister dus zoek een leuk en simpel patroon.waar ik eindeloos mee kan varieren! ☺
    Waar kan ik het pateoon vinden als ik vragen mag?
    M.v.g susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo wat gaaf!! Ik ben een beginnende naaister dus zoek een leuk en simpel patroon.waar ik eindeloos mee kan varieren! ☺
    Waar kan ik het pateoon vinden als ik vragen mag?
    M.v.g susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, ik zou heel graag dezelfde 'trui' maken van het kiind jumpsuit. Zou je het zien zitten om mij even uit te leggen hoe je die halsboord er met de overlock aan gezet hebt? Of een foto dan kan ik het zelf uitdokteren :) creastineblogt@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen