dinsdag 8 december 2015

Berensweaters van Andrea Lauren

Zoals je nu op mijn blog al kon volgen ben ik echt volledig verzot op de Leather Sweater van het magazine la Maison Victor! 
De reden? Zooo simpel patroon EN snel in elkaar = ideaal wanneer je weinig tijd hebt!


Eindelijk heb ik in m'n sweaterstofjes van Andrea Lauren durven knippen :-)
Iets duurdere stofjes, maar zoveel beter van kwaliteit en dus zonde om in de stoffenkast te laten liggen, niet waar?
Heb hier nog wat tricots liggen van Andrea Lauren, dus tijd dat daar wat mee gemaakt wordt!


Was niet simpel om het exacte bruin te vinden voor de mouwen EN dan nog eens in zomersweaterstof, maar toch gevonden, 
in mijn all-time-favorite stoffenwinkel : Modecoupon in St-Niklaas


Aan de hals werk ik voorlopig toch gewoon met boordstof
(al wat fiasco's meegemaakt bij truien voor Tibo die niet over z'n hoofd konden 
bij minder rekbare stof!)


Poseren wou hij niet meer zo, maar wel blij met z'n 2 truien :-)



GEPROBEERD om een kerstshoot te doen voor kerstkaartjes met m'n 2 pagadders...
Baby + kleuter + samen lachen op foto = niet evident :-)


Bij deze hebben we voor babybroer nog eens harembroekje gemaakt uit hetzelfde stofje!
Superzacht aan de poep en dit wordt ineens hun outfit voor de feestdagen, gemakkelijk :-)



Stof : Berensweaterstof van Andrea Lauren bij Liesellove (stopt er jammer genoeg mee)
          Effen zomersweaterstof + boordstof bij ModeCoupon
Patroon : Leather Sweater van La Maison Victor Herfst 2014 (editie 4)
                  Baby harembroekje van Ottobre

5 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan hoor :)
    Wist niet dat je een blog had. Bij deze volg ik je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie truitjes! Zo'n snel-klaar projecties kunnen veel voldoening geven, zeker in zo'n prachtige stofjes als deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Ik heb ook een stofje van Andrea Lauren (triangles in Marshmallow) en begonnen daar een sweater van de maken. Heb jij naadband oid gebruikt? Ik lees over tricot dat het niet altijd even makkelijk verwerkt (heb zelf nog niet zoveel ervaring). Ik hoor graag je tips! groetjes Tes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naadband heb ik zelf nog niet gebruikt. Tricot is in het begin idd even wennen om mee te naaien, niet te veel aan trekken, ook niet te weinig, maar door veel te oefenen (tip: begin met couponstofjes) lukt dat telkens beter en beter! Veel succes ermee :-)

      Verwijderen