zondag 12 november 2017

Eef Lillemor pj's

Deze Eef Lillemor-stofjes lagen al een hele tijd in m'n stoffenkast en eigenlijk zonde dat ik ze niet eerder gebruikte, maar steeds veranderde ik van gedachten wat er mee te maken...

Deze prints zouden ook nog voor Tibo kunnen, maar ik vond ze toch net iets meer voor mijne 2-jarige Mats passen!

Superzachte stofjes met de mooiste prints ever, dus werden het pj's voor Mats, want uiteindelijk slapen doet een peuter nog vrij veel, waarom dan niet kiezen voor deze superzachte stofjes :-)
(hoewel Mats nog geregeld wakker wordt 's nachts, doet hij overdag 
nog een stevige dut van 2-3 uren)


Ik ga de foto's voor zich laten spreken...


De deugnieterij spat eraf ;-)


De hele dag door "Bumbalooooo"
(met dat getuit mondje erbij)





Dreamy eyes, time to go to bed...




Zzzzzzz night night



Patroon : T-shirt lange mouw uit Ottobre 1/2017 (nr. 11) - Broekje uit Ottobre Ottobre 4/2014 (nr. 5)
Stof : van het merk Eef Lillemor gekocht bij Bambiblauw

6 opmerkingen:

  1. Mooi genaaid. Toffe foto's, vooral die met zijn poepje op! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die al groot!
    Heerlijke pj's en dat zachte blauw staat hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh super. ik vind die eerste eigenlijk ook wel kunnen voor overdag op die leeftijd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n guitige foto's!!! En superleuke PJs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattig! Echt het meest dankbare naaisel ooit, zo'n mooie pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen