dinsdag 20 februari 2018

Coolste outfit ever gemaakt voor mijne 2-jarige peuter!
Van kop tot teen handmade :-)


De sweatervest met rits had ik eerder al gemaakt, maar nog niet geblogd en ik had daar nog genoeg stof van over, dat ik er maar een bijpassende broek bij maakte, en voila, meneerke heeft een coole jogging (al zeg ik het zelf lol)



De Raglan hoodie is een patroon van Ottobre 1/2014, maar de rest van zijn outfit
zijn allemaal gratis patronen!
De broek, is de Dex Pants van Missessippie
De cirkelsjaal is van Handmade Mieke
De beaniemuts is makkelijk zelf te tekenen (zeker vanaf een bestaande muts)


De kap is wat oversized (doordat ik er geen koordjes heb ingestoken) maar vind deze look wel passen bij hem... De deelbare rits gecombineerd met stretch stof heeft me toch wat angstzweet bezorgd, maar al bij al ben ik heel tevreden met het resultaat!



De army-stof is french terry van het merk "Mi Joe Fabrics"
en is iets steviger dan ik normaal gewend ben, maar het is wel goede kwaliteit!


Waar Mats vroeger nooit wou dat ik foto's van hem trok (oh m'n mama-hartje deed toen zo'n pijn, want ik trek graag en veel foto's van mijn boys!!!) kan hij nu al eens lachen als ik hem roep :-)



Hier zei hij letterlijk "Cheese mama"


Nog snel een selfie met m'n jongste en nu moet ik DRINGEND werk maken
van de communie-outfit van den oudste...
STRESS, waarom wil ik weeral iets zelfgemaakt in de outfit? Jep, om origineel te zijn???




Stof : Leger-French terry van "Mi Joe Fabrics" van bij Modecoupon
Army light green tricot van bij Modecoupon
Patroon : Raglan hoodie - Ottobre 1/2014 (maat 92) 
Broek - Dex Pants van Missessippie (gratis patroon)
Cirkelsjaal van Handmade Mieke (gratis patroon)
Beaniemuts (kan je makkelijk zelf tekenen!)


1 opmerking: