woensdag 14 januari 2015

Comfy shirt/sweater

Weeral eventjes geleden dat ik nog iets genaaid had, omwille van de tijd (nieuw trimester, nieuwe vergaderingen) en misschien ook wel omwille van in de kerstvakantie héél veel te hebben genaaid!!)

Maar ik blijf intussen wel maar stofjes kopen, en ideeën woelen in m'n hoofd, zelfs als ik in m'n bed lig 's avonds (dan wordt het wel erg he lol) Dus tijd om in actie te schieten en eens wat stofjes te gaan verwerken!


Het is weer de Julia Sweater geworden van Compagnie M.
Vorige keer had ik de "fout" gemaakt om niet zo heel soepele tricot te gebruiken en dat mag je niet doen bij dit model.

Het stofje is een samenstelling van tricot/viscose en dat maakt het natuurlijk wel wat dunner en niet zo warm als een trui, vandaar dat ik het meer een "comfy shirt" vind :-)


Deze keer heb ik voor de standaard halsopening gekozen (achteraf was ik vergeten dat ik hier eigenlijk een soort van watervalhals wou proberen, maar dat zal voor een andere keer zijn)

De boordstof is een overschotje van strass-tricot.


Cadeautje van m'n schoonzus gekregen voor Kerstmis! Bij de naampjes trekken is ons budget €15, dus ik was héél blij dat ik dit kreeg! Erg handig om kledij van me op te hangen, of meerdere op een kapstok! Gaat hier nog vaak gebruikt worden :-)


Een "aan-foto" getrokken by myself... (kan beter, maar het moest snel snel gaan lol)


Stof : Viscose-tricot van Modecoupon  /  boordstof : strass-tricot
Patroon : Julia Sweater van Compagnie M die je hier kan kopen.

2 opmerkingen: