zondag 5 oktober 2014

Dag van de leerkracht

Vandaag is het dag van de leerkracht! Ik geef les in het middelbaar, dus daar krijgen we vooral van onze directie een "kleinigheidje" en vrijdag hebben we "Antwerpse handjes" gekregen en gratis koffie en jawel die koekjes smaakten :-)


Nu vind ik wel dat de kleuterjuffen ietsje extra mogen hebben, want hun job is wel bewonderenswaardig! Zo'n 24 pagadders van 3 jaar in uw klasje, hou die maar eens in 't gareel ;-) Geef mij dan maar mijn klassen :-)


Ik wou al lang eens het beroemde appelzakje van Hilde@Home maken en mits ik weinig tijd had, werd het dit om morgen als cadeau af te geven aan de juf van Tibo.


Het viel me wel op dat er geen grote appels in passen, nochtans alles mooi met 1 cm naadwaarde gestikt. Volgende keer misschien patroon iets ruimer uitknippen.


Deze week was ik op pinterest een leuk idee tegengekomen om zelf "gift bags" te maken. De handleiding ervan vind je hier. Uiteraard wel een heel klein tasje (de appel paste er maar juist in) en je kan dit dan zelf gaan vergroten. Deze DIY is echt een leuk idee, want ik kocht deze soort zakjes al eens in de action of de zeeman, maar dan was ik toch al zeker €0,50 kwijt. Niet veel, maar nu heeft het me amper iets gekost.
Papier is van de hema en van het steviger soort. Hier maak ik ook envelopjes mee en is gewoon leuk decoratiemateriaal. De lintjes zijn ook van de Hema en is gewoon een lint dat je gebruikt bij cadeauverpakkingen. Uiteraard is dit niet superstevig, maar het moet maar een appeltje dragen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten