zaterdag 30 augustus 2014

Cadeautjes...

Het petekindje van m'n man gaat naar de middelbare school vanaf 1 september! Dit is uiteraard een grote stap, een veel grotere school, dus het zal wennen worden voor haar!

Ze heeft sinds kort ook een gsm gekregen, maar nog geen hoesje... zo kwam ik op het idee om voor haar een "op maat gemaakt" gsm-hoesje te maken. Nieuw schooljaar begint, dus kon er ook nog een matching pennenzak bij!



Het zijn de fluo-driehoekjes van Veritas geworden en de binnenzijde een fluogroen met witte bolletjes, die je in elke webshop wel vindt.
Ik hoop voor een tienermeisje dat ze de fluo nog kan appreciëren. Ik ben er in ieder geval zot van!


Volgende cadeautje is voor m'n lieve collega/vriendin die in het begin van het schooljaar verjaart.



Vorig jaar was ze haar pennenzak kwijt gespeeld, dus deze kan ze zeker en vast gebruiken (met bijhorende rode balpennen --> ons wapen he!)



Ik heb er ook voor de eerste keer een piramide-ritstasje dat ik bij haar vond. Valt kleiner uit dan ik dacht, maar achteraf gezien, ideaal formaat, want het pas nu zelfs in de pennenzak! De geldbeugel is gevuld met "20 centjes", wat wij VAAK nodig hebben bij het koffiemachine op het werk :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten