woensdag 20 augustus 2014

Snel blij...

Je kent ze wel, de oh zo mooie geometrische stofjes van Veritas! Ik heb me in 't verleden zo eens 1 stukje gekocht, maar ik durf er niet in te knippen, omdat het zo dure stofjes zijn. (in mijn ogen is €20/m echt wel duur!)


Als ik een Veritas passeer, moet ik altijd eens binnenspringen (ook al heb ik niks nodig, maar ga daar nooit met lege handen naar buiten sinds m'n naai-obsessie)

Er staan vaak van die rommelbakken OP=OP! Dus ik loop daar langs, zie ik plots een bak met stofjes liggen. Je kent ze wel, die kleintjes waar je eigenlijk niet zoveel mee kan (maar voor m'n tasjesverslaving meer dan voldoende lol).
Die kosten normaal €4,95. Wat ik schandalig veel vind voor een lapje stof van 45cm x 55cm!
Maar nu stonden die allemaal aan €2/stuk!!!! Dat kon ik niet laten liggen :-) Me very happy, stom ik weet het, maar nu kriebelt het wel om hier iets mee te maken!


Aan de kassa vroeg ik of ze toevallig van die houders voor paspel en linten op te steken over hadden. En normaal hergebruiken ze die, maar dat madammeke was zo lief om mij er 2 te GEVEN!!!
Me very happy² :-)


Ik vind dat de paspel er nu veel mooier voorkomt, de kleine restjes liggen nog steeds in m'n Ikeabox en de andere steken op zo'n kartonnetje van de Veritas. Maar deze paspel had ik eens los gekocht bij verschillende webshops, en dus ideaal om ze zo op te bergen!


Toch raar, enkele maanden geleden zou ik hier niet naar omkijken en nu krijg ik een spontane glimlach met deze buit van vandaag :-) !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten