zaterdag 16 augustus 2014

Het allereerste cadeautje

Vandaag is de schoonzus jarig en ze was meteen fan van m'n creaties, wat ik superleuk vind natuurlijk! Dus waarom niet iets maken voor haar? Wel spannend, zo een eerste keer iets maken en dan ook effectief als cadeautje afgeven :-)
(Eigenlijk is dit niet de eerste keer... Eind juni voor de 2 juffen zakdoekenhoes gemaakt, maar daar was ik toen op dat moment niet echt content mee, maar toch afgegeven... wacht tot het volgende schooljaar juffen! :-) )


Het is de draagtas van elisanna geworden. Zo had ik er eerder al een gemaakt en dit kan elke vrouw wel gebruiken bij kleinere boodschappen.



Ze is ook de meter van onze Tibo, dus hij wou zelf een verjaardagskaart maken! Sinds kort kan hij z'n naam zelf schrijven (of toch dat erop trekt lol) dus zo fier als een gieter zette hij z'n naam onder haar verjaardagskaartje!


Ze is nu nog op verjaardagsweekend, dus ik hoop als ze thuiskomt dat ze blij verrast zal zijn om dit in haar keuken te zien liggen :-)

We zijn sinds gisteren terug uit Spanje en eerlijk? Ik heb m'n naaimachine wel beetje gemist :-) Erg he... nu moet ik terug in het "naairitme" komen nadat alle was en plas hier gedaan is!!!
Dit cadeautje had ik uiteraard al gemaakt VOOR onze reis ;-)


We hebben onze portie zon, lees -en zwemplezier weeral gehad... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten