woensdag 16 juli 2014

Tassen en clutchen

Vorige week kreeg ik een superleuk cadeautje van mijne man, het alombekende boek "Mijn tas" van Elisanna & Fynn . Dit zijn 2 heel toffe dames die het voor ons leuk maken om allerlei clutchen te maken! Ik heb me er dan ook aan gewaagd, de Juliette II was het eerste dat ik ging proberen, maar daar ging het een beetje mis... toch nog kunnen rechttrekken, enkel was het een minder hoge clutch als voorzien (doet nu perfect dienst voor m'n opladers van gsm, ipad, fototoestel, ...
M'n 2e poging van de Juliette II was quasi perfect (al zeg ik het zelf)! Zooo fier ben ik op mezelf :-) De rode doet nu dienst voor m'n meest gebruikte naai-accessoires. De tasjes krijgen hier automatisch een bestemming, helemaal niet moeilijk :-) Deze zijn beiden gemaakt met stofjes van de zeeman, die amper iets kosten en toch heel mooie prints hebben! Daar ga ik nog kijken.



Ik wou ook eens de mini-clutch Tilly I proberen! Supermakkelijk! Kruipt niet veel stof in en was heel snel klaar! Met m'n favoriete stofje van soft cactus is het nu echt wel een van m'n favorieten!
Ik moet op die laatste 2 tasjes nog kamsnaps voorzien, maar die zijn hopelijk onderweg :-) Als ik die ook onder de knie heb, ga ik ze nog bevestigen en kom ik ze hier afgewerkt nog wel eens posten!



Tilly II staat nog op m'n to-do lijstje, kan je zoveel in variëren en is ook wel wat groter! Want Tilly I is echt wel klein. (daar bewaar ik nu m'n kleine collectie naaigaren van Gütermann in)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten