vrijdag 18 juli 2014

De eerste kamsnap is een feit!

Deze voormiddag kreeg ik bericht dat ik bij m'n postpunt m'n starterspakket kamsnaps mocht komen ophalen!
Uiteindelijk snel in de auto gesprongen, want ik had hier nog een aantal clutches staan die nog een sluiting nodig hadden.


Het ging eigenlijk vanzelf en ik ben al volledig fan van deze knoopjes! Ze hebben ze in zoveel kleurtjes, dat je er altijd wel eentje vindt dat past bij jouw stofje!

Gisterenavond m'n eerste van 2 privélessen gekregen om een jongenshemdje van Ottobre te maken! Alleen kon ik er niet aan beginnen en zij begeleidt me en helpt waar nodig, maar ik maak wel alles alleen :-) Gisteren leerde ze me met paspel werken! Vandaag meteen eens toegepast op deze grotere clutch Tilly II die ik al uitgeknipt had liggen maar nog niet aan wilde beginnen.


Het resultaat mag er zijn vind ik, alleen een beetje scheef gegaan met m'n paspel, maar het was wel m'n eerste probeersel :-) Misschien gebruik ik hem wel om morgenavond uit eten te gaan met vrienden... Benieuwd naar hun reactie :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten