maandag 28 juli 2014

Kleine tasjes

Ik had eens geen zin in "grotere" naaiprojecten, maar wel in kleine dingen die supersnel klaar gingen zijn! Zo ging ik op zoek wat je allemaal kon maken met kleinere stukjes stof.


Ik maakte een zakdoekhoesje, een maandverbandhoesje, een stoffen enveloppe van hier. Uiteindelijk ook nog een op maat gemaakt gsm-hoesje! Vorige week is m'n smartphone gevallen en ja, kapot natuurlijk! Gelukkig hebben we hier altijd nog wel een reserve gsm, maar was veel smaller dan m'n vorige, dus een nieuw gsm-hoesje was echt wel noodzakelijk (elk excuus is goed om te naaien he :-) )
Maar ik had schrik voor de maten, gingen die wel kloppen, met het volume-vlieseline erin? Wat bleek : het klopte perfect!!! Als iemand interesse heeft, wil ik gerust m'n afmetingen geven. Moet je dit wel aanpassen aan jouw eigen gsm natuurlijk!



Weeral in zo'n leuk stofje van soft cactus en z'n naam is niet gestolen, die zijn echt superzacht, dus m'n gsm zit goed beschermd in dit hoesje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten