zaterdag 26 juli 2014

Clutch

Vrijdagmiddag kreeg ik vroeger dan verwacht een stofje in de brievenbus dat ik op facebook had gevonden... een retrostofje en ik dacht niet dat ik zo voor die bloemetjes was, maar zooo'n mooi stofje en die kleuren, volledig m'n ding! Gelukkig was het een groot stuk retrostof dus ik heb nog genoeg over om andere tasjes mee te maken :-)
Het is weer van die tassenbijbel "Mijn tas" de clutch Juliette I geworden. Deze had ik nog niet gemaakt, dit model is kleiner dan Juliette II en wel praktischer om spullletjes in m'n grote handtas te organiseren. Daarvoor wordt het nu ook gebruikt :-)


Deze keer gebruikte ik geen vlieseline of versteviging omdat de binnenvoering een dikke, stuggere katoen is die ik in de Ikea had gevonden. Ik wou het eens proberen en voor zo'n klein clutch valt het echt goed mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten