dinsdag 15 juli 2014

Cadeautje voor de juffen

Ik kreeg de smaak te pakken en wou wel eens iets anders dan een kussen maken. Ik had meer uitdaging nodig! Zo'n omkeerbare zakdoekhoesdoos leek me wel iets handig...
Toen kwam ik op een heel duidelijke tutorial van http://levenmetliv.blogspot.be/2012/03/omkeerbare-kleenexdooshoes-tutorial.html om dit te maken! Weer met de overschot van m'n stofjes van de Action ging ik dit proberen... het allereerste was wel gelukt, maar kwam wat kort, maw de kleenexdoos kwam onderuit piepen... Dus te veel afgesneden waarschijnlijk! De andere moeilijkheid was toch wel het biaislint, veel opgezocht en veel verschillende manieren gevonden en het zal iets moeilijk blijven vrees ik... tenzij dat m'n avondschool vanaf september hier verandering in kan brengen!

Ik werd zelfs een beetje stoutmoediger en bij het naderen van het 1e schooljaar van m'n zoontje, dacht ik dit wel te kunnen maken voor zijn juf Sofie en moeke An van de opvang.



Het resultaat was zeker nog niet perfect, maar voor een prille naaister was ik toch al fier op mezelf!
Ooit zal ik de strijd winnen met het biaislint!!! :-)

Intussen heb ik die al aan de lopende band gemaakt en overal in huis kom je nu zakdoekdozen met een leuk hoesje over tegen (wel handig met m'n hooikoorts in de zomer)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten